Home >> Άρθρα >> Δίαιτα αστραπή

Δίαιτα αστραπή

Τον τίτλο της «Δίαιτας Αστραπή» τον διεκδικούν πολλές δίαιτες που φυτρώνουν σαν τα λουλούδια της άνοιξη και σκορπίζονται παντού. Αυτές οι δίαιτες έχουν διάφορα ονόματα όπως “Δίαιτα 7 ημερών”, “Δίαιτα 3 ημερών”, “Δίαιτα 1200 θερμίδων”, “Δίαιτα μόνο με φρούτα”, κλπ.

Όλες οι δίαιτες αστραπή αυτό που κάνουν στερούν από το οργανισμό τα βασικά θρεπτικά συστατικά που χρειάζονται για την κανονική του λειτουργία. Αυτό που χάνετε στην πραγματικότητα σε αυτές τις δίαιτες δεν είναι λίπος αλλά νερό.

Στις δίαιτες αστραπή ο οργανισμός περνάει σε μια φάση πείνας με απότομο τρόπο. Μετά την πρώτη η την δεύτερη μέρα ο οργανισμός αντιλαμβάνεται την έλλειψη τροφής και περνάει σε φάση άμυνας. Το κάθε τι που τρώει το αποθηκεύει για να αποφύγει την έλλειψη τροφής.

Έτσι ενώ μπορεί να χάνετε μερικά κιλά, τα οποία είναι κυρίως υγρά και λίγο λίπος, ο οργανισμός μαθαίνει και αντιστέκεται. Αυτό είναι και ο λόγο που μόλις σταματήσετε αυτές τις δίαιτες τα κιλά ξαναέρχονται και μάλιστα τις περισσότερες φορές παίρνετε παραπάνω από τι χάσατε.

Η συχνή χρήση μιας δίαιτας αστραπή μπορεί να χαλάσει το μεταβολισμό σε τέτοιο βαθμό που να είναι δύσκολο να βρει ξανά την ισορροπία του.

Η δίαιτες αστραπή μπορεί να επηρεάσουν όχι μόνο το μεταβολισμό άλλα και την νευρική και νοηματική λειτουργία του σώματος. Οι περισσότεροι άνθρωποι που ακολουθούν δίαιτες αστραπή δεν μπορούν να συγκεντρωθούν, νιώθουν κουρασμένοι, και ερεθισμένοι συνέχεια.

Για τους παραπάνω λόγους είναι καλό να αποφεύγετε μια δίαιτα αστραπή.

Η εναλλακτική μιας δίαιτας αστραπή

Αντί μίας δίαιτας αστραπή μπορείτε να ακολουθήσετε μια υγιεινή διατροφή στην οποία θα συμπεριλάβετε και τους παρακάτω 10 κανόνες.

  1. Πίνετε 8-10 ποτήρια νερό την ημέρα. Αυτό θα βοηθήσει να αποβάλετε από τον οργανισμό τις ακαθαρσίες και το λίπος. Μπορείτε να αντικαταστήσετε μερικά ποτήρια νερού με πράσινο τσάι.
  2. Σπάστε τα γεύματα σε 5 έως 6 μικρά. Αυτό θα ενισχύσει το μεταβολισμό και θα μειώσει την πείνα μεταξύ των γευμάτων.
  3. Αυξήστε την ποσότητα των φρούτων και ζαρζαβατικών που καταναλώνετε. Αυτές είναι γεμάτες με βιταμίνες.
  4. Μειώστε την πρόσληψη των λίπων.
  5. Ασκηθείτε για 30 λεπτά κάθε μέρα. Τα να περπατήστε η να παίζεται με τα παιδιά σας βοηθάει στην αύξηση του μεταβολισμού.
  6. Βρείτε ένα χόμπι για να κάνετε. Αυτό βοηθάει στο να είστε απασχολημένοι και να μην σκέφτεστε το φαγητό συνέχεια.
  7. Μην τρώτε αργά το βράδι. Προσπαθήστε το τελευταίο γεύμα σας να είναι δυο ώρες πριν πάτε για ύπνο.
  8. Ακούστε το σώμα σας, αυτός θα σας πει πότε είναι χορτάτος, πότε πεινάει, πότε είναι στρεσαρισμένος και πότε κουρασμένος. Μάθετε τα σήματα του και υπακούστε σε αυτό που σας λέει το σώμα σας.
  9. Αυξήστε την ποσότητα των ινών που τρώτε. Επιλέξτε ψωμί και μακαρόνια ολικής αλέσεως.
  10. Κάντε αποτοξίνωση. Αυτό μπορεί να είναι από τα πιο σημαντικά. Απαλλάξτε το σώμα σας από τις επιβλαβές τοξίνες και χημικά. Έτσι θα μπορεί να λειτουργεί κανονικά.

Η αποτοξίνωση παίζει σημαντικό ρόλο στο μακροπρόθεσμο χάσιμο του βάρους. Το σώμα μας είναι φορτωμένο με δεκάδες επιβλαβές ουσίες. Αυτές οι ουσίες φράζουν τα εσωτερικά όργανα και το σώμα μας απαντάει επενδύοντας αυτά τα χημικά με στρώματα λίπους.