Home >> Άρθρα >> Λίπος κοιλιάς

Λίπος κοιλιάς

Σε γενικές γραμμές οι γυναίκες στις μέρες μας δεν ψάχνουν να χάσουν τεράστιες ποσότητες λίπους. Οι περισσότερες τρέχουν στα γυμναστήρια για να έχουν ένα ωραίο σώμα.

Το λίπους στην κοιλιά αρχίζει να εμφανίζεται στις γυναίκες μετά την γέννα και πριν και μετά από την εμμηνόπαυση. Φαίνεται να συμβαίνει επειδή αλλάζουν τα επίπεδα των ορμονών. Παρακάτω θα σας δείξουμε γιατί το λίπος που είναι αποθηκευμένω στην κοιλιακή χώρα είναι διαφορετικό από το λίπος σε άλλα μέρη του σώματος και όσο περισσότερο έχετε τόσο θα χειροτερεύει η ορμονική ανισορροπία σας.

Σε άρθρο του το μια από τις καλύτερες κλινικές του κόσμού, η Mayo Clinic, λέει:

Είτε είναι λόγο κληρονομικότητας, είτε ορμονικών αλλαγών, η αύξηση βάρους λόγου ηλικίας, πολλές γυναίκες παρατηρούν μια αύξηση του λίπους στην κιλά όσο μεγαλώνουν, και ειδικά μετά την εμμηνόπαυση. Η αύξηση του λίπους στην κοιλιά είναι ιδιαίτερα ανθυγιεινό σε σύγκριση με άλλα μέρη του σώματος. Το περιττό λίπος στην κοιλιά αυξάνει το κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτη και ορισμένα τύπου καρκίνου.

Καθώς γερνάμε ο μεταβολισμός μας μειώνετε και το λίπος συσσωρεύετε πάνω μας, όπως μια αρκούδα που πέφτει σε χειμερινή νάρκη. Αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί και η σωστή δίαιτα και ασκήσεις μπορεί να ελαττώσουν το πρόβλημα. Αν έχετε ένα αργό μεταβολισμό πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε κάποιο προϊόν για την αύξηση του.

Όταν οι γυναίκες εισέρχονται στην φάση της εμμηνόπαυσης το λίπος αρχίζει να αποθηκεύετε στην κοιλιά. Αυτό γιατί στην εμμηνόπαυση οι ορμόνες αλλάζουν, μειώνονται τα οιστρογόνα και η τεστοστερόνη. Με το να χάσετε το λίπος από την κοιλιά το σώμα σας θα σταματήσει να δημιουργεί τις λάθος ορμόνες.

Καθώς μεγαλώνουνε οι γυναίκες έχουν την τάση να χάνουν μυείς και όγκο. Αν έχετε ξοδέψει αρκετά χρόνο στο γυμναστήριο πιθανόν να είστε σε θέση να διατηρήσετε περισσότερο από κάποια που το μόνο που κάνει είναι να βλέπει τηλεόραση σπο το καναπέ. Άλλα σίγουρα θα έχετε δει κάποια αλλαγή. Το μυϊκό ιστό είναι ο κινητήρας που καίει το λίπος. Προστατεύει τις αρθρώσεις, τα οστά και τα εσωτερικά όργανα από τραυματισμούς.

Οι γυναίκες υποφέρουν περισσότερο από την αύξηση του λίπους με το χρόνο γιατί έχουν το λίπος απλώνεται και σε άλλα σημεία, όπως: στα μπράτσα, πόδια και στους γοφούς. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να το διώξετε και ξοδεύετε περισσότερο χρόνο και προσπάθεια.

Ένα ενδιαφέρον πράγμα που όλοι γνωρίσουμε είναι το οι άντρες είναι πιο επιρρεπείς στα εμφράγματα. Μπορεί να είναι το λίπος της κοιλιάς η αιτία; Το σπλαχνικό λίπος, έτσι ονομάζετε το λίπος της κοιλιά, είναι μια από τις αιτίες. Το σπλαχνικό λίπος βρίσκετε βαθιά στην κοιλιά και περιβάλλει τα όργανα της κοιλιακής χώρας. Η αύξηση αυτού του είδους το λίπος έχει συνδεθεί με καρδιαγγειακά νοσήματα, διαβήτη και άλλα προβλήματα υγείας.

Ο λίπος της κοιλιάς δεν είναι μια αδρανοποιημένη ενέργεια. Τα κύτταρα του παράγουν ορμόνες και άλλες ουσίες που μπορεί να επηρεάζουν την υγεία σας. Μπορεί να έχετε παρατηρήσει ότι όσο πιο πολύ παχαίνετε, τόσο μειώνετε και η σεξουαλική σας επιθυμία. Αυτό δεν οφείλετε μόνο στο ότι ασκήστε λιγότερα άλλα γιατί το σώμα σας παράγει λιγότερη τεστοστερόνη.

Το σπλαχνικό λίπος επηρεάζει την σεξουαλική επιθυμία. Εμποδίζει το σώμα να παράγει τεστοστερόνη που είναι απαραίτητη για να συντηρήσει την μυϊκή μάζα και μια υγιείς λίμπιντο. Η έλλειψη τεστοστερόνης στις γυναίκες, και ειδικά στις γυναίκες στην εμμηνόπαυση, επιτρέπει την υπερβολική παραγωγή των οιστρογόνων που μπορεί να αυξήσει το κίνδυνο του καρκίνο του μαστού.

Επίσης τα κύτταρα του λίπους της κοιλιάς, του σπλαχνικού λίπους, παράγου ορμόνες που αυξάνουν την αντίσταση της ινσουλίνης, προάγγελος του διαβήτη τύπου 2.

Έρευνες συνεχίσουν να γίνονται πάνω το σπλαχνικό λίπος και την επιρροή του στο οργανισμό, άλλα ένα είναι σίγουρο ότι το λίπος της κοιλιά επηρεάζει την ισορροπία των ορμονών, και όχι προς το καλύτερο.

Το υπερβολικό λίπος στην κοιλία είναι ανθυγιεινό και πρέπει να απαλλαχθείτε από αυτό. Είναι αποδεδειγμένο ότι οι άνθρωποι που διατηρούν υγιές σωματικό λίπος δεν υποφέρουν από την πλειοψηφία των προβλημάτων υγείας.

Πώς να μετρήσετε το λίπους της κοιλιάς

Πρέπει πάντα να ελέγξετε τον εαυτό σας και να δείτε εάν τρέχετε κίνδυνο από το πολύ λίπος στην κοιλιάς.

Πρώτον μετρήστε τη μέση σας γύρω από τον ομφαλό σας. Προσπαθήστε να μην κλέψετε γιατί δεν θα βοηθήσει. Εάν το μέτρημα δείχνει ότι είστε πάνω 88,90 εκ. τότε το σπλαχνικό λίπος έχει συγκεντρωθεί στην κοιλιακή χώρα και είστε σε μεγαλύτερο κίνδυνο από τους άλλους.

Συμπληρώματα διατροφής, όπως το Phen375 μπορεί να σας βοηθήσουν να αυξήσετε το μεταβολισμό, να κάψετε το λίπος της κοιλιάς, να αυξήσετε την ορμόνη DHEA που βοηθάει στην αύξηση του μυϊκού ιστού και της σεξουαλικής επιθυμίας.