Home >> Άρθρα >> Οι 3 τοπ δίαιτες

Οι 3 τοπ δίαιτες

Θέλετε να χάσετε κιλά αλλά δεν ξέρετε από πού να αρχίσετε; Θέλετε να χάσετε μόνο μερικά κιλά σύντομα για κάποιο γεγονός ή πρέπει να χάσετε πολλά κιλά; Ανεξάρτητα πόσα κιλά θέλετε να χάσετε, παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις τρεις δημοφιλέστερες δίαιτες. Ανακαλύψτε ποια δίαιτα είναι η καλύτερη για γρήγορα αποτελέσματα και ποια για μακροχρόνια αποτελέσματα και ακολουθήστε το πρόγραμμα που καλύπτει τις ανάγκες σας.

1. Η δίαιτα South Beach

Η δίαιτα South Beach δημιουργήθηκε από τον καρδιολόγο Δρ. Arthur Agatson και αποτελείτε από τρία στάδια. Όταν έχουν ολοκληρωθεί και τα τρία στάδια θα έχετε φτάσει στο ιδανικό βάρος και θα μπορείτε να κάνετε μόνο υγιές επιλογές.

Η πρώτη φάση απαιτεί πολύ θέληση γιατί απαγορεύει σχεδόν όλους τους υδατάνθρακες, άλλα θα μπορείτε να χάσετε πάνω από 6 κιλά μέσα σε δυο εβδομάδες. Αυτό κάνει την δίαιτα South Beach μια καλή επιλογή για όσους θέλουν να χάσουν μερικά κιλά γρήγορα.

Η δεύτερη φάση επικεντρώνετε στο να εισάγει ξανά σταδιακά τους καλούς υδατάνθρακες και τα καλά λιπαρά στην διατροφή και είναι μια καλή άσκηση για να μάθετε να τρώτε υγιεινά.

Η τρίτη φάση είναι η φάση της συντήρησης και έχει ως στόχο να σας εμποδίσει να κατρακυλήσετε στις κακές συνήθειες και να σας ενθαρρύνει να διατηρήσετε το ιδανικό βάρος.

2. Η δίαιτα Dukan

Η δίαιτα Dukan είναι ένα πρόγραμμα αδυνατίσματος που αποτελείται από τέσσερις φάσεις: η επίθεση, η κρουαζιέρα, η ενοποίηση και η σταθεροποίηση. Η δίαιτα Dukan επικεντρώνετε σε τροφές που είναι πλούσιες σε πρωτεΐνες βοηθώντας σας έτσι να αποκτήσετε το ιδανικό βάρος και να το κρατήσετε στη συνέχεια.

Η φάση της επίθεσης διαρκεί δύο με επτά ημέρες. Σε αυτή την φάση επιτρέπονται μόνο τροφές που περιέχουν πρωτεΐνες. Οι πρωτεΐνες καίνε περισσότερες θερμίδες στην χωνέψει σε σχέση με άλλες τροφές.

Η φάση της κρουαζιέρας σας επιτρέπει να τρώτε απεριόριστα λαχανικά κάθε δεύτερη μέρα. Σε αυτή την φάση χάνετε κιλά πιο αργά, περίπου ένα κιλό την εβδομάδα.

Η φάση της ενοποίησης στοχεύει στο να σας κρατήσει στο στόχο σας. Σε αυτή την φάση δεν χάνετε κιλά, άλλα διάφορες τροφές εισάγονται ξανά στην διατροφή όπως ψωμί, μακαρόνια και λιπαρά.

Η φάση της σταθεροποίησης σας επιτρέπει να τρώτε ό, τι θέλετε έξι ημέρες την εβδομάδα και την τελευταία τρώτε μόνο πρωτεΐνες.

Ακολουθήστε αυτή την δίαιτα εάν θέλετε να πετύχετε το στόχο σας και να μη πάρετε ξανά τα κιλά που χάσατε. Η δίαιτα Dukan είναι ιδανική για μακροπρόθεσμό χάσιμο βάρους.

3. Η δίαιτα Atkins

Η δίαιτα Atkins είναι η πιο διάσημη από όλες τις δίαιτες. Η δίαιτα Atkins χρησιμοποιεί μια σχετικά απλή ιδέα. Κόβει τους υδατάνθρακες για να υποχρεώσει το σώμα να κάψει το λίπος για ενέργεια έχοντας έτσι γρήγορα αποτελέσματα. Η δίαιτα Atkins έχει τέσσερις φάσεις.

Η πρώτης φάση, λεγόμενη και φάση εισαγωγής, διαρκεί 14 ημέρες. Οι υδατάνθρακες περιορίζονται σε μόνο 20 γραμμάρια την ημέρα.

Η δεύτερη φάση, της συνεχόμενης χάσιμου βάρους, σταδιακά αυξάνει την πρόσληψη των υδατανθράκων σε 40 γραμμάρια την ημέρα.

Η τρίτη φάση, η φάση της προ-συντήρησης, ξεκινά όταν απέχετε μόνο 5 κιλά από το στόχο σας. Προσαρμόζει την πρόσληψη των υδατανθράκων έτσι ώστε το χάσιμο βάρους να μειώνετε σε μισό κιλό την εβδομάδα.

Η τέταρτη φάση, της συντήρησης, θα σας βρει στο ιδανικό βάρος και θα έχετε μια καλή ιδέα για πόσο υδατάνθρακές θα πρέπει να τρώτε έτσι που να μην πάρετε βάρος. Ως εκ τούτου θα μείνετε στο ιδανικό βάρος.