Home >> Άρθρα >> Τροφές που αυξάνουν την πείνα

Τροφές που αυξάνουν την πείνα

Μπάρες SnackΈνα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν όσοι ακολουθούν μια δίαιτα για να χάσουν το περιττό λίπος είναι η πείνα. Μπορεί να τα πάτε καλά και να ακολουθήσετε την δίαιτα κατά γράμμα, άλλα μόλις η πείνα κάνει την εμφάνιση της αμέσως έχετε βγει από την πορεία σας.

Η πείνα είναι ένα δύσκολο πράγμα για να αντιμετωπιστεί από κάθε άτομο που ακολουθεί μια δίαιτα. Παρόλο αυτό, εάν αφιερώστε λίγο χρόνο για να μάθετε τις τροφές που έχουν την τάση να αυξήσουν την πείνα, και μετά προσπαθήσετε να κρατηθείτε μακριά από αυτά, η πείνα δεν θα είναι πρόβλημα να αντιμετωπιστεί.

Μερικές από τις κυριότερες τροφές που προκαλούν αύξηση της πείνας και που πρέπει να αποφύγετε είναι:

Λευκό ρύζι

Λευκό ρύζιΗ πρώτη τροφή που σας κάνει να πεινάτε πολλή αμέσως μετά την καταναλώσει της είναι το λευκό ρύζι. Η αιτία που κάνει αυτή την τροφή τόσο προβληματική είναι ότι μετά την κατανάλωση της υπάρχει απότομη μεγάλη αύξηση του σακχάρου στο αίμα, την οποία στην συνέχεια την ακολουθεί μια απότομη πτώση, καθώς η ινσουλίνη που απελευθερώνετε απορροφά όλη την γλυκόζη από το αίμα.

Η απότομη πτώση των επιπέδων του σακχάρου στο αίμα πυροδοτεί τα σήματα της πείνα στο εγκέφαλο που λένε πως πρέπει να καταναλώσετε ακόμα περισσότερη τροφή.

Ζαχαρούχα δημητριακά

Η δεύτερη τροφή που μπορεί να προκαλέσει την αύξηση της πείνας για τους ίδιους λόγους που προκαλεί και το λευκό ρύζι, είναι τα ζαχαρούχα δημητριακά. Προσπαθήστε να θυμηθείτε να διαβάστε προσεκτικά τις ετικέτες όλων των δημητριακών που σχεδιάζετε να φάτε ενώ ακολουθείτε κάποια δίαιτα.

Πολύ συχνά σκέφτεστε ότι τα δημητριακά είναι μια υγιείς επιλογή, άλλα μετά από μια πιο προσεκτική επιθεώρηση μπορεί να ανακαλύψετε ότι περιέχουν αρκετή ποσότητα ζαχάρου.

Για να έχετε το πλήρες έλεγχο πάνω στο πρωινό σας, προσπαθήστε να διαλέξτε δημητριακά που δεν περιέχουν προσθήκη ζάχαρης, όπως πλιγούρι βρόμης και πίτουρο. Αυτό θα δώσει ώθηση στην προσπάθειες σας για χάσιμο βάρους.

Μπάρες σνακ

Οι μπάρες σνακ είναι ένα προβληματική τροφή όσο αφορά την πείνα. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά τείνουν να έχουν χαμηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες και λίπος, τα οποία δεν μπορεί να αντισταθμίσουν τους υδατάνθρακες που καταναλώνετε μαζί με αυτούς.

Το αποτέλεσμα είναι ότι το σάκχαρο στο αίμα ανεβαίνει απότομα και σύντομα θα νιώσετε έλλειψη ενέργειας. Καθώς τα επίπεδα της ενέργειας μειώνονται θα θέλετε περισσότερες τροφές για να τα ανεβάσετε. Αυτός ο φαυλώς κύκλος μπορεί να σας κάνει να καταναλώσετε τεράστιες ποσότητες θερμίδων, απομακρύνοντας σας από το στόχο σας.

Γλυκίσματα

Τα γλυκίσματα είναι από τις χειρότερες τροφές όσο αφορά το έλεγχο της πείνας. Μπορεί να αισθανθείτε ότι προκαλεί έκρηξη της ενέργειας και σας γεμίζει γρήγορα, άλλα είναι η ζάχαρη που μιλάει.

Τα γλυκίσματα που περιέχουν μόνο ζάχαρη είναι ακόμη χειρότερα από τα σνακ που περιέχουν λίπος, επειδή τουλάχιστον με την προσθήκη λίπους δεν θα δείτε τα σκαμπανεβάσματα στα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα.

Προσπαθήστε να αποφύγετε τα γλυκίσματα με κάθε τρόπο.