Home >> Άρθρα >> Ύπνωση για Αδυνάτισμα

Ύπνωση για Αδυνάτισμα

ύπνωση και αδυνάτισμαΗ ύπνωση, όταν γίνει σωστά, μπορεί να προκαλέσει διαφορές σε πολλούς ανθρώπους που θα αλλάξουν τις ζωές τους. Η ύπνωση είναι μια κατάσταση βαθιάς χαλάρωσης και σχεδόν παραλλαγμένης συνείδησης, όπου οι άνθρωποι χάνουν φαινομενικά τον έλεγχο κάθε εθελοντικής δράσης. Παρά το ότι η ύπνωση έχει τη φήμη κάποιου είδους «μαγικής» επίδρασης υπάρχει στην πραγματικότητα αρκετή επιστήμη και έρευνα από πίσω.

Στην πραγματικότητα, η ύπνωση δεν αφαιρεί την ελεύθερη βούληση από κάποιο άτομο, και σε όσους εφαρμόζεται είναι ακόμη σε πλήρη εγρήγορση και γνωρίζουν πότε έχουν υπνωτιστεί. Κατά τη διάρκεια της ύπνωσης, το άτομο μπορεί να συγκεντρωθεί σε ένα μικρό σημείο κάποιας κατάστασης ή μνήμης μπλοκάροντας κάθε άλλο περισπασμό και περιβάλλον.

Παρά τα όσα υποστηρίζονται, η ύπνωση δεν δουλεύει πάντα για όλους και δυστυχώς δεν υπάρχει τρόπος να γνωρίζουμε αν θα λειτουργήσει χωρίς να δοκιμαστεί. Παραδοσιακά διενεργείται από κάποιον επαγγελματία θεραπευτή αλλά στον μοντέρνο κόσμο, αυτό αλλάζει.

Συχνά μπορεί να είναι ακριβό και χρονοβόρο να επισκεφθούμε ένα θεραπευτή το οποίο δυστυχώς αποτρέπει πολύ κόσμο από το να δοκιμάσει την ύπνωση. Όμως, με την μοντέρνα τεχνολογία, πολλές εφαρμογές έχουν αναπτυχθεί που δίνουν την δυνατότητα σε οποιονδήποτε να δοκιμάσει τα οφέλη της ύπνωσης από την βολή του σπιτιού του.

Η ύπνωση έχει μακρά ιστορία χρήσης ως θεραπευτικού μέσου για αρκετές παθήσεις όπως η κατάθλιψη, το άγχος, τα προβλήματα στον ύπνο, το αδυνάτισμα μέχρι και σε εθισμούς όπως το κάπνισμα. Παρά το ότι η έρευνα έχει αποφέρει διαφορετικά αποτελέσματα στην απόδειξη της αποτελεσματικότητας της τεχνικής για μερικούς σκοπούς, υπάρχουν πολλά ανέκδοτα στοιχεία που υπονοούν ότι κάτι υπάρχει από πίσω.

Πιο πρόσφατη έρευνα έψαξε την εφαρμογή της ύπνωσης στη διαχείριση του πόνου, ειδικά του χρόνιου πόνου. Μέχρι στιγμής τα αποτελέσματα είναι ενθαρρυντικά αλλά χρειάζεται ακόμη πάρα πολλή δουλειά.

Επιτυχία στο αδυνάτισμα

Το αδυνάτισμα είναι μία από τις περιοχές που η εφαρμογή της ύπνωσης έχει τη μεγαλύτερη επιτυχία. Και επιστημονικά και εμπειρικά, η ύπνωση έχει βοηθήσει πολύ κόσμο που είχε πρόβλημα με το αδυνάτισμα. Η απώλεια βάρους μπορεί να είναι δύσκολη και πολλοί έχουν αντιμετωπίσει προβλήματα με τη χρήση μόνο των παραδοσιακών μεθόδων.

Η ύπνωση λειτουργεί λίγο διαφορετικά με το αδυνάτισμα – μπορεί να διαφοροποιήσει την ενσυνείδητη σκέψη και να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε για το ποτό και το φαγητό.  Για παράδειγμα, τρώγοντας ένα καρότο σχεδόν όλοι σκέφτονται ότι θα ήταν καλύτερα να ήταν ένα κέικ καρότου. Όμως η ύπνωση μπορεί να σας βοηθήσει να επικεντρωθείτε στο καρότο και να απομακρύνετε όλους τους περισπασμούς – μαζί με την ευχή να ήταν κέικ καρότου.

Η ύπνωση δεν λειτουργεί σαν παραδοσιακή δίαιτα διότι δεν σας λέει τι πρέπει ή τι δεν πρέπει να τρώτε. Αντ’ αυτού, επικεντρώνεται στην επανεκπαίδευση του μυαλού σας να σκέφτεται διαφορετικά σε σχέση με το φαγητό, κάτι που τελικά αλλάζει αυτά που θέλετε να φάτε.

Διαμέσου της ύπνωσης, πολλοί έχουν μάθει να αλλάζουν τον τρόπο που βλέπουν το ίδιο τους το σώμα, τις διατροφικές τους συνήθειες και τις σκέψεις τους ως προς την υγιεινή τροφή.

Το τι ακριβώς συμβαίνει κατά τη διάρκεια της ύπνωσης διαφέρει ανάλογα με το άτομο καθώς κάθε διαδικασία διαμορφώνεται για να ταιριάξει με τις ανάγκες του.

Οι συνηθισμένες τεχνικές που συχνά χρησιμοποιούνται κατά τη διάρκεια της ύπνωσης για αδυνάτισμα συμπεριλαμβάνουν όραμα για το σώμα που θέλετε, να δείτε τον εαυτό σας να πετυχαίνει τους στόχους αδυνατίσματος σας, να αποκτήσετε περισσότερη αυτοπεποίθηση και ενέργεια για να γυμναστείτε και να τραφείτε σωστά και να επαναπροσδιορίσετε τις σκέψεις σας για το φαγητό και την άσκηση.

Για παράδειγμα, η ύπνωση μπορεί να βοηθήσει κάποιον που έχει πολλές λιγούρες για fast food ή γλυκά, ανθυγιεινά σνακ.

Οραματιζόμενοι τους στόχους και το σώμα που θέλετε στο τέλος του ταξιδιού σας για αδυνάτισμα, σε συνδυασμό με επικέντρωση στη λιγούρα, μπορείτε ουσιαστικά να μειώσετε την επιθυμία για φαγητό. Αυτό είναι βασικό για το αδυνάτισμα καθώς πάρα πολύς κόσμος έχει πρόβλημα με τις λιγούρες.

Όποτε έχετε την παρόρμηση να φάτε κάτι που γνωρίζετε ότι δεν περιλαμβάνεται στη δίαιτα σας, η ύπνωση μπορεί να σας βοηθήσει να ξαναβρείτε τους στόχους σας και τους λόγους που θέλατε να αδυνατίσετε εξ΄ αρχής. Η ύπνωση επίσης σας βοηθάει να επικεντρωθείτε στις υγιεινές επιλογές και τελικά να τις απολαμβάνετε.

Πάρα πολύς κόσμος καταναλώνει τροφές επειδή είναι μέρος της δίαιτας του ενώ στην πραγματικότητα δεν του αρέσουν και δεν τις απολαμβάνει. Η ύπνωση μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που σκέφτεστε για την υγιεινή και σωστή διατροφή οπότε να αρχίσει να σας αρέσει και να αρχίσετε να έχετε λιγούρες μόνο για υγιεινές τροφές που επιτρέπονται στη δίαιτα.

Συνολικά, η ύπνωση μπορεί να σας βοηθήσει να αναπτύξετε ένα πιο υγιεινό σκεπτικό και συμπεριφορά προς το φαγητό. Και τα δύο είναι σημαντικοί παράγοντες για όποιον προσπαθεί να αδυνατίσει.